Fan va drygt...

jag orkar inte med den här dagen. den har inte varit bra förutom att hänga på stan med felix. haft humörsvängningar som fan. Lucas kan intyga det ! men nu är jag bara allmänt trött och jag tänkte byta header men den funkade inte.. säger bara bajs ! det är inte lätt när det är svårt. men får se hur jag gör.
vi ska skriva noveller på svenskan. alla i klassen gillar inte det förutom kajsa. själv har jag inget emot att skriva en novell. inte för att jag skulle få bra betyg på det men det är ändå roligt att skriva. 
jag måste verkligen städa mitt rum ! det är helt sjukt. det ser ut som att allt har fallit ihop i en jättestor hög. innan fredag ska det vara klart ! det är minst ett tre-dagars-jobb.
nu ska jag fixa min design och spamma john tills han svarar. alltså runt tolv i natt.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0