Fanskap..

nu har jag haft spanskaprov.. kan säga att jag aldrig har haft så mycket hjärnsläpp. och då menar jag det ! jag brukar se det papper jag tränat ifrån framför mig men nu kunde jag verkligen inte det. kanske beror på att jag har grymt ont i magen och är sliten som f*n. men om jag hade stannat hemma hade jag inte fått åka till john. och tror nog jag mår bättre i vilhelmina än i umeå. nu ska jag kolla när bussarna åker dit. för har tänkt åka dit tidigare idag. det går en fem över två tror jag. då kommer jag fram jättetidigt ! grymt skönt säger jag bara. orkar inte sluta fyra på fredagar. då är man bara less. men tror jag ska åka till stan efter matten. för sen har vi drygt tre timmars hål. (eller något) orkar inte gå till kulinarium och äta.. så köper något på stan. måste ju äta. fastän min mage inte mår så bra... aja,. måste hitta på något att göra nu. kanske läsa runt lite på bloggar ! men folk uppdaterar ju för sällan :( but i wont complain !!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0