Fyfan..

nu har jag och john kollat på en skräckfilm.. never again!! nejmen varför måste john tvinga mig se sånna här filmer !! det finns komedier men ändå måste jag tvingas till mardrömmar :o 
jag har ont i halsen och i huvudet ! och den filmen vi skulle titta på laddar jättesegt. segast i världen ! nää nu överdrev jag.. det har gått sekigare förut..
nu ska vi se på full house ! har jag bestämt så jag inte får mardrömmar hela natten. kommer nog vakna om några timmar kallsvettig !

menmen idag var vi och såg på bio, blev inget med johanna och christoffer. men den var iaf bra och det blev mycket popcorn över som mamma (och linn antar jag) blev glad/a över.

We aReh so DAMN cool !!
P.S. John är dum och biter mig så jag ska bli rädd...... D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0