geografi yet again.

sista lektionen är alltid jobbigast. men nu är den ultimat-jobbig ! geografi.. ingen svenska idag så det blir sista lektionen. slutar inte fyra (YEEEYY) slipper komma hem sex. alltid roligt med att hinna med bussen ;D när jag kommer hem ska jag vänta på middag och bara sova tror jag.. men sen måste jag träna på spanskan. har prov i morgon och jag vill inte få omprov. men så svårt är det inte. och sen har jag svenskan till imorgon likaså.. om man inte får till på söndag på sig. 
och fredagar är ju alltid extra trevliga för då får jag träffa john som vanligt ;D jag ska dit eftersom han måste sitta barnvakt typ xD dock att jag tror att emelie klarar sig själv ;) men om man är i vilhlemina så är det närmare till affärer så man kan köpa chips och sådant ;D och det är mysigt där. i umeå är det bara deprimerande. men aja ! inget att göra åt det, jag får ändå inte flytta. jag försöker fixa med min blogg men det blir inte bra.. jag trodde jag hade fattat men när jag gör saker blir det ingen skillnad !! kanske ska börja om från början och göra en helt ny design. men får se om jag orkar. den är ju fin som den är :D och jag byter design hela tiden.. folk kanske börjar tröttna på att det byts hela tiden? eller är det bara bra? i dont know.. man vill väl ha lite förändringar ibland. men får se hur jag gör. ;D måste anteckna nu, hejdå.
d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0