Godermorgon !

skola nu ! börjar tjugo i tror jag. har friskvård, och vettetusan vad man ska göra. några från förra "passet" sitter kvar och skriver i något papper. har vi oförberett prov ? tror inte det... vi ska nog gå igenom hur man gör en egen "uppläggning" av tärning. jag borde sluta använda "kaninöron". 
jag tror att mitt träningsprogram ska gå ut på att hålla mig aktiv och att må bättre. (och en smalare kropp är ju bara en bonus) och man behöver en penna för det här.. så klart har jag som vanligt bara datorn med mig.. 
tuva sa att våra kläder har kommit ! tror jag, lyssnade inte så bra. men vi har väntat ett bra tag på dom där kläderna och nu har dom kommit ! jag orkar inte skriva "dem" som de flesta bloggare gör. speciellt typ de som är ca:14 år och vill lyckas med sin blogg. jag tycker bara att de ser fel ut. och på tal om bloggare, jag har också iaktakig (på dom bloggar jag har läst) att alla visar att dom har självförtroende. men det självförtroendet har gått över till att vara lite kaxig. men det är ju deras sak. och de är ju bra att ha självförtroende ;D
nu ska jag nog börja lyssna. skriver mer senare.

d

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-12 @ 10:01:09
Postat av: Linn

Frida... man säger inte "dem" där. I så fall skulle du ha skrivit "de"...

2009-03-12 @ 10:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0