Godnattis.

jag har absolut ingen aning om hur min blogg ska se ut ! den är ju helt fucked up jsut nu, men jag måste fixa det snart. jag måste bara få lite insperation. jag hjälpte nyss ida med sin design. den är nog snart klar. hon vill bara ha hjälp med koderna. kolla : www.idastuffs.blogg.se (tyvärr är det något jävligt konstigt för jag kan inte göra så att det blir en länk) 
nu har jag sjukt med ont i huvudet ! jag får gå isäng snart. men måste ju se klart filmen ! attans...
måstemåstemåste komma ihåg att plugga samhällskunskap i veckan. prov på fredag och samhällskunskap är mitt värsta ämne. måste börja vara mer intresserad av det. 
ohwell. nu ska jag fortsätta att kolla på filmen ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0