Gottt.

nu har jag bytt design ! kanske syns. men jobbigt att jag hade svart förut eftersom alla mina bilder har svart bakgrund nu. men jag får fixa nya ;D jag och john ska sitta och mysa med film och chips och godis ikväll. får se vilken film det blir. eftersom jag inte vet om det har laddat ner något. just nu sitter vi och ser american history X. fjärde gången för mig ;D
ida ville ha hjälp med sin design. men jag gillar inte att hjälpa folk med sånt när dom har förväntningar och sen blir det inte lika bra.. :( har inte självförtroendet nog för att göra det. 
och nu går det segt att ladda upp bilder på bloggen. (som vanligt) har inte så mycket mer att skriva. men ska ändra lite saker på bloggen senare. typ i morgon. och om ni inte kan se den nya designen kan ni uppdatera sidan så ser ni den ;D
hasta la vista !

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-15 @ 01:25:54
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0