Gumman

jag hatar ! verkligen HATAR när någon person som tror att dom är så coooola säger: "men lilla gumman hur kan du vara så dum i huvudet bla bla bla " varför LILLA GUMMAN !?! det är så nedlåtande ! idioter som tror att dom är mycket smartare än någon annan men i verkligheten är dom lika dumbheadad som alla andra. ingen är smart nog för att vara bättre än någon annan. man kanske är korkad men det betyder inte att någon annan är bättre. t.ex. denna "anonyma" kommentaren om min pojkvän, om att han kommer ledsna på mig (och jag skriver "anonyma" eftersom att jag vet vem det är. IP-adresser är ju bah bäst ;) ) men hon tror verkligen att hon är bättre än andra. och hon har ingen rätt att kommentera mitt förhållande? hon vet ingenting om min pojkvän. och jag lägger inte ut några namn eftersom hon nog vet att hon själv har kommenterat det. 
jag skriver vad jag tycker och om någon tar illa upp är det inte mitt fel. om någon misstolkar något som jag skriver så vägrar dom ändra uppfattning. det är grymt irriterande enligt mig. eftersom de dom tror om mig inte är sant. men det är deras problem. :)  nu ska jag vänta på att john har sovit klart. då ska jag sitta uppe och träna på spanskan. måste få bra betyg.
ni är duktiga om ni orkar läsa igenom det här finfinfinfinlånga inlägget. okej kanske inte så långt, men dock inte så intressant heller ;) 


Kommentarer
Postat av: johanna

jag läste hela. (A)

2009-03-12 @ 22:00:30
URL: http://nastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0