Helt förstört.. nästan.

min blogg är väldigt... konstig. jag har prövat lite nya saker. ska ordna till det när jag har tid. just nu har jag mycket att göra. och det som står högst upp på listan är att sova. ska gå och lägga mig om... tio minuter kanske. ska ändå upp om ett tag. måste hinna mycket i morgon ! john kommer sitta själv i en timma på min skola. SCARyyyyy  !
jag skulle aldrig våga. han kanske får låna min dator om han är snäll. men då kommer fredrik dampa på mig för att jag inte har någon dator när vi ska anteckna. men that's life ! 
ser inte fram emot utv-samtalet !! ralf kommer mörda mig för att jag är så dålig i skolan.. jag kommer börja gråta.. så HEMSKT är det !
men aja. Godnatter !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0