herrejösses.

jag har bara tråkigt ! det kanske märks eftersom jag bara skriver hela tiden, tur att ingen läser det dårå. ;) skönt att skriva ibland.
mamma ska kanske baka en blåbärs paj ikväll, om hon orkar. alltså ska jag inte hoppas för mycket men jag röster för att hon ska göra det !! :D för jag är jättesugen på något gott. i'm getting fater and fater ! men who cares, bara John är nöjd :D då är jag nöjd !
apropå nöjd, jag är jättenöjd med julias mobil som jag har fått låna. saknar inte min gamla ! (kanske lite...) men annars är det ändå rätt soft med en enkel mobil som man kan ringa och sms,a med. men saknar kameran :( nu vill jag verkligen ta kort på saker, så blir det alltid när jag inte har någon -.- nu fick jag ett sms btw (A)
men aja,, skriver trooligen mer sen ;D hejdå !
d

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötblogg :D

2009-03-10 @ 20:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0