I have no life !

kom just hem från skolan. sjukt less och har ont i huvudet (mer än vanligt) jag burkar ha ont i huvudet dagligen. vi hade snö-rugby på idrotten !! asroligt ! hamnade under alla vid vissa tillfällen. 
mamma har hämtat min mobil från posten. hoppas den  håller nu iaf. orkar inte ha en telefon som går sönder hela tiden. men det kommer vara svårt att skiljas från julias mobil :( den äger ju... men den är lite seg. och det är liiiiite jobbigt. 
jag har tänkt hela dagen att uppdatera min blogg men eftersom sören fick ett damputbrott och tog några datorer till Lars. så vågade jag inte göra något annat än att anteckna allt som den-där-vad-han-nu-heter skrev på tavlan.
jag gick och la mig jättetidigt igår kväll. stolt över mig själv, och jag var inte precis så saknad så ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0