Jadu det blir varmare..

snön smälter mer och mer !! skulle inte förvåna mig om det börjar snöa igen dock, men vad gör det :) man får härda, det är inte lätt när det är svårt. 
jag saknar john jättemycket (överraskning?) men jag känner ändå att jag inte är lika down som jag brukar vara. jag har den personen jag behöver, och fastän han är tusen mil bort så blir jag ändå lycklig av honom. 
Min dator är full med glitter eftersom en ögonskugga har färgat av sig på alla mina saker -.- jag blir less att jag har otur hela tiden !! men idag åkte jag hem med kvart över tvåan och snart är det korv och strips ;D YUMMIIEE !! livet äger (fastän jag måste stå ut med att bo i Umeå)
waresdrty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0