Jag älskar mig själv ibland.

Nu sitter jag i Johns soffa och ber om en bra låt. Tystnad är jobbigt... ibland (A) 
Men vi har varit och handlat mat, dom har typ börjat med maten nu och jag är asahungrig. Jag tog kort på ALLT (nästan) (inte ens nära) lägger in bilder i slutet av inlägget ;D Men det bra med det här lovet är att jag har jätteroligt i Vilhelmina och det är jättemysigt och jag slipper tänka på Umeå. Och skolan... Som nu kommer bli jobbigare om Lucas försvinner.. Vad ska jag göra då.. Typ gå och sätta mig på en toalett hela dagarna och EMO,a mig.
Som sagt fyller John år idag och jag var den första som sa grattis !! GRATTIS.. Igen.. jag gav honom en geisha-ask och ett halsband. Det kom på posten idag. PEREKT !! 
wer aERTedfv


ASBRA LÅT !! Måste ses !
hejdå ;D

P.S. Tog typ 3 timmar att skriva det här... (A) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0