Jag vill ha glädje !

nu ska jag egentligen ligga och sova, eller iaf "vila" men jag orkar inte sova nu. då kommer naturkunskapen alltför snabbt. 
varför kan jag inte bara gå och lägga mig, det är ju inte så svårt ! måste komma ihåg att påminna julia att ta med el mobilo  ! jag är i stort behov av en mobil som FUNGERAR ! och som vanligt fungerar det inte att ladda upp bilder på bloggen, varför är det så segt för?
påminde just julia att ta med mobilen som jag ska få låna ! jag är duktig som kommer ihåg eftersom mitt minne inte är det bästa. 
på alla "kända" bloggar kan man alltid läsa fighterna mellan fjortisarna. överdriver fånigt enligt mig eftersom de klagar på varandra men sen så är dom själva likadana. men det är inget fel med att vara fjortis, (varför existerar ens ordet fjortis?) man är som man är och mer kan man inte begära. fastän vissa är lite mindre förståndiga men vad kan man göra åt det? vissa föddes väll till att mobba andra och utgå från att göra så alla andra mår så dåligt som möjligt.'
MEN DET ÄR ORELEVANT !
det viktigaste nu är att jag får en mobil som fungerar. någon har lust att ge mig en va!?! ;D jag tycker iaf det, om jag får en mobil ger jag fan bort en kram ! jag är beroende :(
men eftersom det inte går att lägga in bilder så var det nog allt ;D godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0