John = teknisk?

Johns dator lever om (mer än vanligt) och john försöker att laga den, men tror inte det går så bra eftersom jag just frågade.. och han sa att det inte gick så bra ;) sliten krigare !
själv har jag varit på stan, varit på skolan åkt buss och ja vad har jag inte gjort i dag. åkte till skolan för att göra ett prov som jag inte klarade. sedan var jag på matten där jag inte gjorde något alls. och sedan for jag till stan. och kom sedan på att jag använde busskortet för tidigt så kunde inte ta mig till lycksele med det (-.-).... men dår fick jag betala istället. ringde mamma och sa att jag hade klantat mig big time ! och att jag var på stan. då sa hon att linn också var på stan så jag kunde ringa henne istället för att tråka (linn är min syster) men hade inte hennes nummer så mamma fick ringa henne som fick ringa mig.. det slutade med att ajg gick och köpte en macka på subway. linn gillade den inte men hon åt gärna upp den ! 
sen har jag inget att tillägga för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0