Men varför..?

mitt internet laggar sönder som vanligt. men vad kan jag göra..? jag loggas ut från msn hela tiden, men jag märker det inte. för jag loggas in igen sen. 
jag har målat mina naglar slarvigt röda. slarvigt = eftersom jag inte är så duktig på att måla naglar. och det är bara för att jag inte ska bita på naglarna. måste hålla mitt nyårslöfte ! 

idag har jag inte gjort så mycket, naturkunskap>matte>lunch>geografi. sen gick jag på stan och köpte smink, min hy är inte precis den finaste så kanske inte ska smörja på med 98249023 ton smink men jag orkar verkligen inte vänta på att den ska bli fin. tar för lång tid. det känns som om jag är jättefattig och inte har några pengar alls men i själva verket har jag en femhundring som jag ska spendera på något. (kanske spara) får se hur jag gör. kanske lägger ut det på mig själv eller på någon annan. måste ju tänka på karman. men i alla fall, jag använder den inte eftersom jag inte vill förstöra den,. om jag har t.ex 50-lappar och sånt kommer jag bara köpa tpy.. korv för allt. istället för att köpa något bra. måste tänka ett bra tag innan jag spenderar dom.

Det äger att få bra kommentarer ! jag har bara fått klagomål eller inga kommentarer alls. KÄNNS BRA !! 
d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0