Nice ibland.

mamma är sjukskriven och nu säger hon att hon kan skjutsa mig till skolan. varför gick jag upp tio? men nu blir det iaf hamburgare till lunch eftersom den lunch jag skulle ha ätit smakade **** varför äta alls om allt är äckligt. min syster kom hem från skolan innan jag ens har åkt iväg. så kommer det tydligen vara i fem veckor framöver. lyllo.. skolan är jobbig. men jag överlever tror jag. måste försöka börja lära mig saker. nu är det bara som att jag flyter med floden och försöker att inte drunkna. 
spanskaprov på fredag. jag lurade petter att det var idag, roliiiigttt ;D han blev nog lite rädd :) 
men ska nog småsova nu. 
skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0