Nu händer det igen !

hejhejhejhej !
har inte uppdaterad så mycket. men antar att det uppskattas ;) 
idag har jag köpt min skoltröja. inte så snygg som jag trodde men den duger. ska nog träna med den. på tal om träning så är det träning med friskvården i morgon. jag vet inte om ska åka in och träna med första gruppen istället så jag hinner göra mig klar före lunchen... får se ! sen måste jag prata med tuva om hur jag borde träna för att jag har konstiga leder så måste träna på rätt sätt för att inte få ont. ska kolla om hon vet hur man ska träna.
jag har mycketmycketmycket mer att berätta men kommer inte ihåg :) kanske kommer senare !! bajbaj :D hare BÄST ! kanske... om du vill.. du väljer själv. Aja. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0