Paj?

blire någon paj eller?? jag vill ha paj, jag vill bli tjock !

blir man ihop med en player får man skylla sig själv. jag tycker synd om alla killar som faller för hennes "charm" om jag ska vara ärlig så ser jag den inte. hon är bara en random (ful) fjantig tjej, men killar har ju sin smak och jag har min. jag gissar att hon snart kommer få rykten, mer än vad hon redan har dårå, sen kommer hon komma in i en sådan emo-svacka och sen ha sex  med alla hon ser... 
nejmen seriöst. synd om the guys !

OCH jag har fått en kommentar om att min blogg är söt ;D när jag såg att någon hade kommenterat så anade jag att det skulle vara något taskigt av någon anonym person, som t.ex. idolgänget från klassen, men det vare inte ^^ det glädjer mig ! 

Jag känner att jag inte är beroende av att skriva emo-inlägg längre. det känns perfekt ! det är tack vara john att jag är lycklig ! alla tjejer som har en pojkvän skriver alltid " JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA KILLE " om han inte slår dom dårå.. men jag har lust att skriva/säga det men folk tar det inte seriöst, tror ingen någonsin kommer förstå hur jag känner, han är perfekt fastän jag blir lite småilsk på honom ibland, men man får bråka. han är bäst som han är <3 snygg, snäll, omtänksam, HAR HUMOR och skrattar jättefint, och det är bar början. han har mycket att erbjuda. tycker synd om alla tjejer som inte fick honom. 

som sagt.. . PAJ=!??!?!?!

d

Kommentarer
Postat av: Cristin

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.

Ha det super!

2009-03-10 @ 21:57:05
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Olivia

Svar: Jo Amerikanarna är ju veldigt speciella.

Söt blogg, kram :)

2009-03-10 @ 23:06:19
URL: http://likeablonde.blogg.se/
Postat av: Anonymous

sweet site you have,and very good music taste too ;)

Too bad my swedish isnt the best :P

2009-03-11 @ 00:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0