Ses på spanskan !

okej det blev inte att sova tidigt idag. just nu sitter jag med mitt nya SPOTIFY !! samtidigt som jag äter kladdkaka ;D linn gör den godaste kladdkakan. jag har aldrig ätit någon godare. 
i morgon får vi hämta ut våra minerva-kläder som vi har beställt. (dom som har beställt) jag har beställt en vanlig svart tröja med dragkedja. dock utan luva. men den är snygg ändå :) kan lägga in en bild sen för de nyfikna ! det är ju så coolt att gå på minerva så man måste ju visa det klart och tydligt ;) 
snart ska jag nog måla naglarna eller något. sen måste jag packa ner julias mobil så jag kommer ihåg att ge tillbaka den ! det kommer vara svårt att skiljas :( </3
kanske skriver mer senare ;D börjar halv två på onsdagar så jag kan vara uppe relativt länge :D eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0