sista melodin..

orkar inteeeee. hatar att må sämst när man ska sova.. då går det absolut inte att somna.. orkar inte bli dissad. känner att jag är helt oviktig. det skulle inte vara någon skillnad om jag inte fanns förutom att min familj skulle vara rikare... varför existerar man om man inte har något syfte.. 
och argumentation i morgon.. kommer inte palla det.. orkar inte stå och skämma ut mig själv framför klassen och sedan få G- eller IG... det är bara inte värt det. nu har jag skrivit för mycket "..."

måste packa träningskläderna tills i morgon nu. GodNatt

P.S om du orkade läsa, hej PA !!! D.S


Kommentarer
Postat av: Pa tha Man

Heaj hacker, ska säga dig att det är här muy underhållande ...mycket intressant läsning

2009-03-16 @ 00:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0