Skola..

..i morgon.. 
har typ två saker att lämna in och redovisa i morgon och jag har inte gjort något av det. men jag pallar inte. ska sova snart så pallar inte sitta uppe i 439869054213timmar till för att fixa det.. den här veckan kommer bli dryyyyg...

NY DESIGN ! (igen) men nu fattar jag hur man gör :D så jag kan göra det själv istället för att tvinga någon annan (A) jag kanske inte är den bästa på design men det blir nog nice efter några försök. orkar inte skriva mer. och det går asasegt att ladda upp bilder så pallar inte göra det heller. 

som sagt, sportlovet ägde och det vad hur härligt som helst. synd att det var tvunget att ta slut.. Orkar inte lägga in alllaa bilder för jag tog ett par stycken ;) men vad kan man göra..
dfrgt

Godnatt !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0