Skolan nu.

sitter i uppehållsrummet och väntar på spanska, har bara två lektioner på onsdagar och det känns ovärt att ens vara här. men man missar rätt mycket på två lektioner. jag fick skjuts av mamma som sagt och ändå kom jag rätt tidigt. mamma har ingen tidsuppfattning ;D men det kan bero på linn också, hon tvingade oss att lämna huset. förstår henne, det är skönt att vara ensam hemma ibland. (eller hela tiden he-he-heh) 
det är typ fullsatt i uppehållsrummet, jag föreslår alla minervagymnasiebarn att hitta ett grupprum. 
sen har vi samhällskunskap, som är dötrist.. folk tycker det är intressant typ men inte jag. men jag borde börja lära mig sånt där så ska försöka fokusera. men jag har alltid ont i huvudet i slutet av dagen så det går aldrig så bra. men ska börja ta med mig en vattenflaska eller något. 
och så klart har jag tappat bort min geografibok. tappat bort = mina föräldrar har lagt den någon stans och jag vet inte vart.  men det är som som får betala en ny ;D nu ska jag leta upp spanskaklassrummet, bajbaj
d

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötast! Just nu pågår en tävling i min blogg, så är du nyfiken ta dig gärna en titt! :) Priset är ett armband värt 159:-, super sött! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-11 @ 15:35:44
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

fea

2009-03-11 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0