Sportloveh....

Gomenasai for everything 
Gomenasai, I know I let you down 
Gomenasai till the end 
I never needed a friend 
Like I do now 

lovet är snart slut !! bajs på det.. orkar inte skolan nu.. speciellt inte när man har typ 93248398493 prov som ska göras. men vad ska man göra.. tiden går snabbt när man har roligt :) därför har det här lovet bara försvunnit... bästa lovet ever för mig iaf. fattar inte hur jag har överlevt att bara sitta hemma och glo varje lov. nu har jag iaf något att se fram emot. 
jag känner att jag kan tänka positivt den här veckan och inte sura så mycket men det kommer nog förstöras i morgon när jag måste... åka till skolan. och göra den där argumentationen, inte för att vara klagande meeeen... DET ÄR JOBBIGT !!!

Nu sitter John och kollar på alla bilder jag har tagit under lovet och skrattar för att han just såg en bild när han kastar iväg sin 5-åriga kusin. Jag äger på att ta kort. alla dom som han tog är asafula.. För motivet är typ jag. men det var iaf fett skoj :D

och som vanligt går det inte att ladda upp några bilder.. eftersom allt bara är segare än segast. Tror min daotr är liiiite förstörd xD jag är inte en snäll dataägare. Men den har inte rymt än !!!!! :D

Men.. Jag taggar påsklovet. vet inte vad jag ska göra dock men det blir att vara med john iaf!!! Det gillar jag :]
CHAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0