Tjosanhosan!

nu sitter jag vid köksbordet och äter ben and jerrys. jag och john klarade inte av att äta upp hela (ont i magen fick vi iaf) men nu är den snart borta ! jag ska nog skriva om min samhällskunskap.. men jag fattar inget av den så varför orkar jag ens försöka.. en jävla redovisning där vi har en lektion på oss :S det är bara korkat.. skolan suger ! vill inte dit i morgon.. skolan blir bara värre och värre.. jag får inte flytta till vilhelmina och plugga där heller. fast det kanske är lika bra, john hade nog blivit ganska less på mig efter ett tag. jag kan vara lite jobbig (lite= väldigt mycket) 
men aja ! måste fixa min design me men den är inte så högt på listan.. jag hade mycket jag skulle göra  den här veckan men kommer inte ihåg vad... 
aja skriver kanske senare ! chao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0