Torsdag.

nu är det torsdag och jag är rädd för att jag kommer måsta göra geografiläxförhöret för att jag var sjuk förra gången. men jag orkar inte ett till prov ! och man måste ha 3/4 rätt för att få G !!!! vad är det här...
men iaf så var vi ju och firade mormor igår, hon fick hjälp av hundarna att öppna presenterna och vi fikade lite sen satte jag mig framför tv,n. men jobbigt att vi kom hem så sent. jag hade tänkt städa men får göra det i kväll istället. -hatar att städa.

snart är det helg igen :D då kommer john hit. och  vi ska bara chilla, kanske åka och äta på kinarestaurang. kommer bli roligt hur som helst. vet inte om det blir att vara med christoffer och johanna, jag chattade med christoffer förut och han verkade inte så peppad. menmen, vi får väl ligga och sova istället ;D

nu måste jag äta frukost eller något. är inte så sugen på fil dock...
jag älskar att läsa jättepinsamma bloggar.. det suger att dom itne uppdaterar varannan minut (A)
//F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0