våffeldagen-

haft prov idag, det gick väl som det alltid går. jag har tur om jag får G. onsdagar är alltid chill. börjar halv två och slutar fyra, dock tidigare idag eftersom vi hade prov som sista lektion. vi hade tydligen spanskaläxa på spanskan me men den hade jag glömt bort ! men som tur var rättade aldrig våran lärare det, så det var no problem. 
idag fyller också min mormor år, vi ska dit i kväll och "fira" henne.
och så klart är ju mamma så snäll att hon inte inkluderar mig och linn i hennes födelsedagspresent. och denna födelsepresent är "en dag med mamma och veronica" DAMN vad skoj ! dom kunde verkligen inte köpa något roligt eller iaf köpa något alls ! mormor ska få fika med veronica och mamma... dom kunde ju ha sagt något tidigare så jag kunde ha köpt något eget.. inte för att jag vet vad mormor vill ha men vad som helst är ju bättre än "en dag med mamma och veronica".
jag är bara sur idag. eller nej.. jag är inte så sur. jag är bara arg på saker som är helt som jag inte vill att det ska vara. om man kan skriva så,. troligen inte,. eftersom jag är korkad. enligt alla. :)

men oh well.. 
nu ska jag återgå till att titta på tv. och vänta på middagen. blev ingen lunch idag.
//F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0