Vill inte det här..

jag vet inte om jag ska gråta eller hata,. pallar inte vara så jävla dum i huvudet längre. jag vill bara kunna vara som en vanlig människa och vara glad.. jag hatar verkligen den här känslan.. vet inte om jag ska dissa eller spamma.. just nu vill jag bara gå och duscha och sen sova så att alla slipper mig.. speciellt "anonym" jag vet att det inte spelar någon roll så whatever.. vissa har ju liv förutom jag dårå. nu ska jag skriva klart svenskan som jag totalt glömt bort sen ska jag väl duscha och sova.. livet suger när det inte blir som man vill.. "det kan ju bli på ett bättre sätt men inte på det sättet man tänkt sig" bull shit.. allt bra slutar alltid dåligt när det gäller mig... nu blev det en sånt där emo-inlägg men vad ska jag göra.. känner ingen lycka just nu- vill bara sova bort ett halvår eller något. 

oviktiga lilla frida.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0