Yeaahoo

Jag ogillar skarpt folk som är väldigt töntiga och tror att jag kommer svara på en fråga som består av högst två ord utan frågetäcken. t.ex:"bor"   han förväntar sig att en tjej som är SJUKT mycket snyggare än han ;D ska svara på ett ord när jag inte ens känner honom (och jag ska inte döma någon men denna kille tar priset)
jag skall icket hata ! men ibland är det svårt ;) 
jag är sjukt trött så om folk vill typ ta illa upp av det här inlägget bryr jag mig inte för jag är för bakom flötet i kväll för att vara seriös.
i morgon får jag träffa felix ! känns som att det vore en månad sen. men jag gissar att han kommer hänga med andra människor också. och dom är liiiiite coolare än mig så jag har ingen påverkan om vart man ska dra. men jag ska försöka hitta en vårjacka och får väl dra med felix så snabbt som möjligt. sedan kanske dra och kolla på roger när han spelar GH !! Felix idol...
nu ska jag nog titta på full house och bara chilla framför datorn. gå igenom "pjäsen" som vi ska spela upp i morgon. dom begär för mycket av oss -.- kandidater.. det hade varit en annan bulle om det var lärar-john som bestämde..
+ att jag måste måla om mina naglar nu när dom är så "långa" har nog aldrig haft så här långa naglar :D:D överlycklig för typ en millimetersnaglar. [email protected] !!
smell ya later  !! 
kanske skriver senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0