YEY

slutade tidigare idag, john är ju den bäst läraren ! 
sitter och tittar på top model just nu.. haha hon som åkte ut är ju inte sann.. pinsam förklarar henne bra. men det är dock en gammal säsong så jag vet vem som vinner. men har inget annat att göra. 
jag fattade inte hur man anmäler sig till uppsamlingsdagen så jag kan inte göra mitt prov som jag har missat nästa vecka, jag får göra det i maj (?) varför kan man inte bara få göra det på någon lektion bara...

utvecklingssamtal på torsdagen ! kan någon snälla byta med mig.. jag betalar fan en tia.. vill till vilhlemina så snabbt som möjligt ! någon snäll person kanske är väldigt snäll den där veckan :D så... dom låter mig byta (A) aja.. får se
nu ska jag tvätt aansiktet sen pröva min ansiktsmask ;) 
chao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0