en rubrik- 04

vi får sluta nu men kommer missa bussen så jag ids inte fara till stan riktigt än. och min dator har snart inte batterier nog för att vara igång ! orkar jag gå och hämta sladden? -eehmm... nej..

jag vill hem men jag vill inte plugga ! jag har så mycket att göra.. kommer inte hinna göra allt den här veckan.. eller kanske om jag verkligen satsar men det orkar jag intteee !!!

om två dagar har jag och john varit ihop i fyra månader ! det är dock bara jag som bryr mig men det är ganska stort för mig ! för att det känns inte som fyra månader och snart är det ett halvår och när det har gått ett halvår är det lov (?) har ingen aning.. har inte koll på när vi slutar.

jag ska rita tills min dator stängs av nu. 
smell ya later :)

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: ja, jag håller med. det var jätte sjukt! jag kan inte fatta hur man kan vara med 150 killar på ett halvår. eller ens under en livstid :S

2009-05-04 @ 17:13:23
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: jag håller med! det är sjukt, och vidrigt :S

2009-05-04 @ 21:30:26
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0