fan..

jag känner mig absolut som den mest omuntraste människan just nu.. så jag borde inte skriva så mycket inlägg idag.. emo-inlägg uppskattas aldrig.
det känns som att den här dagen har varit skit rakt igenom. men jag vet inte riktigt.. allt började gå nerför när jag var med felix på stan.. jag hatar att alla förändras och att jag inte kan förändras i samma riktning.. felix gör mig alltid glad och det spelar ingen roll om han gör mig ledsen på samma gång jag blir ändå glad.. det är därför han bara är så flummig. 

och så klart går all ilska ut på john.. och då börjar jag tänka på allt jag är sur på honom för som jag aldrig orkat bråka om.. men han gör mig lycklig fastän att jag alltid är så deprimerad.. han är det bästa som finns !

jag hatar ordet hatar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0