frida nilsson

ingen skola idag. känns grymt skönt ! ni slipper min förkylning.
mamma smådampade lite i morse för att hon inte vill att jag ska missa så mycket skola. men det är inte mitt fel att jag är sjuk. och när jag blir 18 kommer hon ju ändå måsta sluta leva på mitt studiebidrag. 

aja, jag har tänkt skaffa mig en ny klänning. kanske sy en? jag vill inte slösa med pengar så det skulle vara smart att sy om något plagg som jag inte använder. men jag vet inte om det existerar något sådant plagg.. 
jag har kollat runt lite på h&ms hemsida men det finns ju bara strandklänningar.. 

IDA OM DU SER DET HÄR ! help me med att hitta en klänning plsplsplsplpls !


pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0