FRIHET

har ont i huvudet, men det kanske inte är en överraskning.
jag är trött och slö men en helg nu blir nog en bra medicin. sen så kommer ju samhällskunskapen och geografin direkt efter. måste komma ihåg att göra alla samhällskunskapsuppgifter ! jag bara skjuter upp allt.
så går det när man inte orkar göra skolarbeten hela tiden.

den perfekta sommaren försvinner !
john kommer jobba hela sommaren så jag får välja mellan att sitta i umeå ensam och inte träffa john eller i vilhelmina ensam och sen vara med john på kvällarna. eftersom alla har fått jobb förutom jag.... men man får väl nöja sig med det man får.
fortfarande sommarlov trots allt !

ska kanske städa lite nu,
pussochkram!

Kommentarer
Postat av: MLI

DU KAN VA MED MIG HÄRA JUE PUCKO

2009-05-27 @ 17:29:08
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0