fu..

hejsanhoppsan.
ska snart dra till sängen antar jag. har inte så mycket att göra. kanske träna på geografiredovisningen men jag har ingen "pepp" på att göra det.. jag ritade en teckning åt john men han ville inte ha den.. så jag hänger väl upp den i mitt rum.. inte för att den passar in där men ändå..

nu vill jag sova men jag är inte ett dugg trött. sitter och skriver med idapida. typ en av dom finaste människorna som finns. 
jag hatar att jag aldrig träffar mina kompisar längre. men sommarlovet är väl till för det. MEN OJDÅ.. alla har ju jobb förutom jag.. känns ju bra. när man vill träffa dom så tjänar dom pengar istället medans jag sitter hemma och gnolar..



JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT BRÅKA OCH NY GER JAG UPP !

aja. godnatt.

Kommentarer
Postat av: idaa

åh sötisfrida, du är bäst! vad äre för klänning du ska ha? :D

2009-05-25 @ 22:41:27
URL: http://idastuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0