fuck off !

läste just en tråkig blogg som en kille skriver som inte ens borde ha en . jag gillar inte stöddiga bloggare som tror att dom är så professionella med sina 3 läsare.  jag hatar mycket just nu och faktiskt så hatar jag allt skit som folk säger om fjortisar. alla har plötsligt börja hata fjortisar. det kommer i vågor. hata emos, hata gangsters, hata fjortisar. låt människor leva sina liv i fred ! jag är trött på att folk ska må dåligt för att andra jävla idioter ska må bra ! ni som inte ens förtjänar att ha vänner men tänk, det finns mer än en av er... en grupp av retards.. 

förlåt att jag är gnällig men det är ingen bra kombination att vara trött och depp.ÖNSKAR JAG HADE GODIS !!
smell ya later...

Kommentarer
Postat av: sanna

enligt min fina statistik och massiva ändringar så inser jag också att jag vill ha söta sliskiga godisar.

2009-05-07 @ 18:53:48
URL: http://bunnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0