godmorgon

godmorgon som vanligt. jag sov väldigt bra tills jag fick en mardröm.. alla dog.. det kan jag berätta.
vi kollade på eurotrip och den var inte så bra som jag hade hoppats på. sen började vi att se en skräckis men den var så dåligt gjord så vi orkade inte se klart den. 

idag är det söndag och det betyder att jag snart ska hem.. så jobbigt att helgen bara försvinner men man kan ju tänka positivt, ju snabbare helgerna går ju snabbare blir det sommarlov !
det kommer bli skönt som drattans att bara kunna slappna av. det är det minsta man kan göra just nu. 

nu importerar jag massa bilder från johns kamera. dock kommer jag radera väldigt många men orkade inte markera alla jag ville ha.

skriver mer senare.

pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0