godmorgon..

.. ska idag med köra till skolan men idag blåser det dock extra mycket men jag orkar verkligen inte vänta på stan för att ta mig hem. ska gymma på morgonen och sen fick jag igår ett mail från john ( svenska-engelska lärare) och det stod att engelskan är sista lektionen? förstod jag det rätt? då ska vi iaf bra kläder för att vara ute.. lycka till med det. men jag har alltid med mig mjukbyxor när jag kör moppe så jag behöver inte ta med mig ännuuumer kläder.
det är bara jobbigt.
men nu ska jag fortsätta vakna upp ! kommer bli lite svårt eftersom jag låg vaken till två.. hatar vad ångest kan göra mot sömnen..


pussochkram !




Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tack vad glad jag blir! Vad gullig du är! :)



Blir superglad av din kommentar!



Kramar! ;)

2009-05-14 @ 12:13:17
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0