godnattis.

jag sitter här i min soffa med en bit toalettpapper i ena handen.. det bara rinner och vill inte sluta.. min näsa är öm av att jag har snytit mig  så många gånger. det känns som om något proppar igen den ena nösborren (?) heter det så? vem bryr sig.. jag är sjuk och ändå kommer jag inte kunna stanna hemma ! p g a att mamma tycker att man ska ha feber annars är man inte sjuk. alla på minerva får stå ut med mitt snytande antar jag.. fastän det är grymt äckligt att snyta sig när folk är runtom (tänker inte göra det så det är lugnt) jag har en seriös fobi för snor. så jag snyter mig inte ofta när jag är sjuk men nu rinner det ju så mycket att jag måste ! grymt äckligt...
aja ska rita lite till sen sova.. kanske

pussochkram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0