gud är vår bög?

hejhejhejhej
nu är jag hemma och är dyngtrött. men måste ändå skiva engelskan som jag inte ens fattar något av.. tack för den fina förklaringen julia och lucas :( men aja. det löser sig nog ^^
jag ska kolla på family guy och bara chilla lite..

har haft fullt upp med att träffa johns släkt och försöak vara social som jag inte lyckades med så mycket.. men jag sover jättedåligt på veckodagarna så helgen ska ju vara då man tar igen all förlorad sömn. 
emelie har konfirmerat sig och jag tog jättemycket kort men log hon på något av dom`? ;;) 

grattis till emelie !
alla satt och svettades i kyrkan förutom jag som frös.. jag hade t o m gåshud.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0