Ska man oroa sig?

varför är alla så rädda på svininfluensan? kommer det här bli nästa "pesten" eller? hela Sverige utrotas p g a svininfluensan. och nu när det har nått Sverige borde man kanske oroa sig?

iaf så sitter jag just nu och väntar på att lunchen ska gå över. har ätit en macka och är inte mätt men orkar inte gå ensam till maten.. jag är lat och gillar inte att sitta ensam. förutom i uppehållsrummet. det är bara skönt. jag måste plugga men jag orkar inte. ska göra klart svenskan och resten av människorna i min grupp kommer troligast säga att jag har gjort något fel men då får dom göra det själv ! 

att göra:
• plugga friskvård
• plugga samhällskunksap
• göra samhällskunksapsuppgifter
• prata med sören
• göra svenskan

(något mer?) -jag har redovisat friskvården så det är gjort ! skönt som drattans

men smell ya later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0