v-mina

tjjoooo
har inte skrivit så mycket på ett tag men det kan beror på att jag inte har haft tid. (en vanligt ursäkt som jag använder väldigt ofta)
men det är faktiskt sant.. jag har kommit på att jag har en ofärdig design åt sofias kompisar. men det har varit alldeles för mycket i skolan så har inte hunnit göra något på den.
men ska sätta igång med den när matte NA är över tror jag. 
igår hade jag spanska prov och det gick ju som det alltid går. hoppas verkligen jag fick G.. annars är jag körd.. jag hade problem med att sätta ut vart imperfekt och vart preteritum skulle vara (om det heter så) men de flesta små-orden kunde jag.

john stack iväg för några minuter sedan. hoppas verkligen att han gör mat till mig ! annars får han spö !
nej men jag har inte ätit något sen lunchen igår. ska jag satsa på att inte äta något på hela helgen? NAAAHHH... godis ikväll i stora lass säger jag bara ! fick inget godis igår och jag är van med att äta på fredagar.. 
nu blev jag hungrig som tusan bara för att jag skrev om mat.. 

ska fortsätta försöka slå några i facebookspel nu ;) (det kommer jag inte lyckas med eftersom dom föddes med att äga på facebook) inte mitt fel :)

pussochkram !

Kommentarer
Postat av: MLI

Jag vet att du älskar mig

2009-05-16 @ 15:27:40
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0