hejdå

Don't tell me I haven't been good to you
don't tell me I have never been there for you
just tell me why
nothing is good enough


jag sitter och väntar på någon som kanske inte vill ha med mig att göra.
vad har jag gjort. ingenting. en människa förändras under en natt. jag är förstörd. jag orkar inte mer.
en person som säger att han känner mig. varför förutser du inte allt som kan hända.. varför hör du inte av dig.. alla bortförklaringar vill jag inte höra. vill inte höra dina lögner.
varför kunde du inte bara ta slut på allt så jag slipper lida med att sitta och undra.. vad gjorde jag fel..
du läser nog inte det här och varför skulle du. varför skulle något jag skriver vara viktigt nog för någon att läsa.
men jag orkar inte mer.. du gör som du vill.. lev ditt liv.. ha roligt.. det är väl det livet går ut på utan frida. suger giftet ut ur din närvaro.. jag säger adjö.. du ser mig inte mer.

Kommentarer
Postat av: anette

jag läser jag bryr mig.synd att det ska bli å här.

Kram

2009-12-01 @ 08:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0