hiss och diss..

Image and video hosting by TinyPic
• John. alla har sina fel men jag kommer alltid att älska honom <3 att bara titta på när han skrattar åt det folk absolut inte skrattar åt är underbart. all kärlek till honom!


• Vilhellmina. "vilhelmina håller ju på att bli värsta staden".

• CS. fan jag har blivit besatt...

• Linda! världens bästa vän, allt jobbigt som händer dig förtjänar du inte!!





Image and video hosting by TinyPic
• fakenaglar. lösnaglar. tycker bara att det är äckligt och om en går av måste man tydligen boka tid och fixa det. = tar lång tid. då står man där med äckliga naglar. varför inte bara spara ut långa naglar???

• människan som hatar mig för ingen anledning. visst hata på, men lite patetiskt att hålla iett gnabb som inte handlar om något alls. förlåt för att någon sa att jag kallade dig tjock. get over it, tror knappast det bara är jag som sagt det.

• Döden...

• Fjortisar.
iaf dom som säger att dom inte är en fjortis..

Kommentarer
Postat av: MLI THE BOSS

Din present från mig va verkligen en hiss!

2009-11-03 @ 17:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0