vad i..

tänkte passa på när jag ändå håller på med min bloggdesign ( som jag inte kommer någonstans med... ) att skriva en liten bit.

tydligen har jag skickat en vänförfrågan till Paow. vet inte varför. antingen har ngn annan gjort det ellr så var jag väl trött och visste inte vad jag gjorde.. och jag vet inte hur man ska ta bort det!

nu har vi haft hål och snart är det lunch, sen har vi en lektion till och sen drar jag hem! ja vi slutar ganksa tidigt på onsdagar, men man blir alltid frästad av att åka hem med elvabussen eftersom man hur som helst får närvaro på svenskan, fick t o m närvaro på johns lektioner UNDER LOVET.

Kommentarer
Postat av: julia swalander

Hej vilken fin blogg du har :)



Vill du hjälpa mig att vinna en resecheck på Swebuss Express? Läs på min blogg varför! Snälla jag behöver din röst :)

Klicka bara på länken och på mitt bidrag åt mig, går på mindre än 1minut!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49

2009-11-04 @ 16:20:04
URL: http://juliaswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0