helg idag!

idag slutar jag dock fyra men dagen blir inte sämre för det! (okej kanske lite) men idag ska jag åka till vilhelmina. får se hur roligt det kommer bli.. sovmorgon imorn iaf. och en dag mer med john. det är iaf något. men jag missar tyvärr en korpenmatch men dom klarar sig nog utan mig ;)

jaa snart är det samhällskunksapsredovisning.. ett långt ord som jag inte vill vara tvungen att använda mer. men jag orkar inte bry mig längre om hur det går. jag har tveksamt med alla punkter man ska ha. men känner mig tvingad att korta ner min del av redovisningen för ayda och johanna verkar ha mycket fakta.. så jag kommer väl få ta bort ännumer..

aja, nu ska vi inte vara deppiga. nu ska vi snart till skolan och då måste vi vara i toppform!

snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0