TÄVLING.-

och då menar jag att det är en tävling i KanDee's shop !
jag har totalt glömt att länka hennes nya workshop. men nu gör jag det ! kanske för att det är en tävling men jag hade gjort det ändå.
Jag har velat ha ett plagg från henne flera gånger men så klart har jag inte råd.. brukar gå in där och drömma mig bort om att kanske en dag få en tröja därifrån.
tror nog att jag tänker läsa ut lewis resa om jag inte vinner nu.. och för dom som inte har läst den. (alltså alla!) så är det världens tråkigaste bok.. förlåt för dom som tycker om den men inte ens min pappa klarade av att läsa ut den. så jag får 500 kr av honom om jag klarar det. och ett kandeeplagg är värt att jobba för :)

men tillbaka till kandee!
HÄR är hennes blogg
HÄR är hennes workshop

besök ! och rösta på henne inför blogawards !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0