cissi alltså..

hejhej!
jag sitter här i soffan och försöker samla kraft till att börja plugga spanska (kommer nog sitta uppe hela natten med det..) och sova ut i helgen. synd om john ;)

iaf, idag så spelade vi in lite till våran film som vi gör på svenskan. har inte skrattat så mycket på länge xD säger bara att cissi sa några saker som man INTE ska säga !! det där var lite inside, men tror inte jag ska avslöja för mycket. dock kommer våran klass nog få se lite bloopers ;) (vem vet kanske kommer ut på youtube!!! ) då delar jag med mig här på bloggen.


tror att jag ska ta och duscha och SEN ta spanskan (A)

höres<3

Kommentarer
Postat av: c.

Frida! jag tycker att vi glömmer den här dagen... och allt jag sa. det var verkligen inte så jag menade!!! det är inte mitt fel att NI misstolkar allt jag säger,Du vet väll vad dom säger? man hör det man vill höra! det är dess utom inte mitt fel, det är hostmedicinen, så det så! och youtube, verkligen inte, ALDRIG!!! Då kommer jag måsta byta namn och flytta till Sibirien...

2009-09-03 @ 03:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0