dagen..

jag har absolut inget intressant att skriva om men jag skriver ändå. känner inte för att uppdatera så mycket eftersom det inte är så många som läser min blogg. och jag har inte kommit på vad jag ska skriva om eftersom allt som händer på min vardag är dödstråkiga.

idag hade vi iaf en korpenmatch, sista för säsongen faktiskt. förlorade med 5-1, men jag är inte ledsen för det. vi är inte precis det bästa laget. man spelar ju för att det är roligt.
Ralf var också där och spelade (matchen före våran) såg ganska roligt ut när han började skrika på någon som "la sig ner" men lite varningar från dommaren får man väl stå ut med.

har inga roliga bilder att dela med mig av heller, eftersom min mobil är full med bilder som jag inte kan lägga in på datorn för min dator har för mycket skit i sig och jag orkar inte rensa.. men ska försöka bättra mig! ska försöka önska till mig en kamera i födelsedagspressent. men vet inte om jag ska önska den av mamma och pappa, Linn eller John. Linn har JÄTTEMYCKET pengar, men hon är snål.. inget illa menat för hon vet själv att hon är snål. John har pengar, han är generös, han ger mig gärna saker (inte bortskämd...hehe) och mamma och pappa skyller alltid på att dom inte har pengar..

ja från ett ämne till ett annat.
skriver kanske i morgon eller något.. CYA!


Kommentarer
Postat av: Linn

Inte så mycket snål som jag är ekonomisk ^^

Kändes det nödvändigt med caps på jättemycket? :P

hehe...hehe..

2009-09-13 @ 22:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0