korpenfylla

hej bloggen!
jag sitter här vaken med ont i huvudet medans john sover. jag vaknade av en mardröm och vågar verkligen inte sova igen.

dagen kommer nog bli jätteskön, resturang ikväll och så ska vi bara ta det lugnt idag. igår somnade vi före tolv iaf. det var grymt skönt. bryr mig inte om att det var fredag men man måste ju få ta det lugnt ibland.

vi spelade match igår, förlorade med 9-0 jag blev "ganska" sur på alla som var där. fjortisar satt och hejade på motståndarna, vi hånade fjortisarna som satt och SÖP vid en korpenmatch..
alla måste ha trott att jag hade damp eller något för jag trampade på alla jag kom åt. (hehe)

vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0